Πέμπτη 9 Απριλίου 2020

Ο ψυχολόγος


Χρονογράφημα του Χρήστου Αλλοίμονου.


 Πριν λίγες μέρες επισκέφθηκα τον ψυχολόγο μου για να δει την σοβαρότητα της κατάστασής μου. Πάω στο γραφείο του και αρχίζει η ιστορία...

 «Τι πρόβλημα έχεις Χρήστο»;; με ρωτά.
«Άκου του λέω το πρόβλημα. Είμαι κατά της παγκοσμιοποίησης».

«Οκ» μου απαντά, «Και που είναι το πρόβλημα»;;;
«Εδώ ακριβώς, θέλω την γνώμη σου.. Κατά της παγκοσμιοποίησης είπαμε.. Αλλά  υπάρχουν και κάποια αλλά πράγματα, όπως είμαι στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, έχω έξυπνο τηλέφωνο, e mail, χρησιμοποιώ και με διευκολύνει το e banking, με εξυπηρετούν πάρα πολύ οι ηλεκτρονικές αγορές, έχω αυτοκίνητο «μπέμπα» και θέλω βενζίνα από την ARAMCO. Και έξυπνο αντικλεπτικό σύστημα για να μην μου την κλέψουν, είναι πολλά τα λεφτά Άρη»!!

«Ακόμα θέλω να ταξιδεύω και να κλείνω εισιτήρια από το σπίτι μου, μην τρέχω βρε αδελφέ στα τουριστικά γραφεία»... «Θέλω το κράτος να είναι οργανωμένο και από τον υπολογιστή μου να λύνω όλα μου τα προβλήματα και να μην τρέχω στο χωριό μου, από την άλλη άκρη της γης για ένα πιστοποιητικό γέννησης»..

«Οκ, Χρήστο»..
«Επίσης θέλω να ζω πολλά χρόνια και καλά, να έχω ένα πολύ καλό σύστημα υγείας με υπερσύγχρονα μηχανήματα και πολύ καλά εκπαιδευμένους γιατρούς. Θέλω να μπαίνω στο google και να διαβάζω ό,τι γουστάρω και όποτε το γουστάρω..» ..και συνέχιζα να του λέω ασταμάτητα και για πολύ ώρα....

Οπότε με σταματά και μου λέει:
«Οκ Χρήστο, κατάλαβα το πρόβλημα»… «Απλό, πας τώρα και βρίσκεις μια σπηλιά. Σκοτώνεις ένα πρόβατο και παίρνεις το τομάρι του για να ντυθείς, φτιάχνεις ρόπαλο και τόξο για να κυνηγάς. Τρέφεσαι εξ επιτόπιων πόρων, ρίζες, φίδια, πουλιά και αν ήσουν πολύ μικρότερος θα ζούσες περίπου κοντά στα 35 χρόνια, από τις ασθένειες που θα σε χτυπούσαν».....

«Θα με τσιπάρουν» του λέω..».. Με κοιτάζει και με ρωτά:
«Ρε Χρήστο εσύ ασχολείσαι με τον Μητσάρα;;; Σε ενδιαφέρει τι κάνει»;;; - Όπου Μητσάρας ένας καλός άνθρωπος αλλά από μυαλό....
«Όχι..» του λεω… «Ε τότε λες ο γκούγκλις να μην έχει τι να κάνει και να ασχολείται με τους Μητσάρες ανά τον κόσμο»;;…!!
«Αφού με μια φωτογραφία από μια συγκέντρωση μπορούν να βρουν ποιος είναι ο καθένας και που είναι..»..

Μου είπε και αλλά και στο τέλος έβγαλε την γνωμάτευση για μένα.....
Δεν θα σας την πω....το αφήνω σε εσάς να την φανταστείτε...και να την μαντέψετε…
Μπορείτε...!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου