Άρθρο
Γνώμης του Ευάγγ. Αθανασιάδη
Οι
μεταναστευτικές ροές, τα κατακτητικά μπουλούκια, έχουν άπειρα Ιστορικά
προηγούμενα.
Διαβάζουν,
αντιγράφουν και δεν διστάζουν να ενεργούν....
Με
τους δικούς μας τους αδιάβαστους, τους διστακτικούς και τους
"μαρμελάδα" στο μυαλό και "χαλβάδες" στην ρώμη, τί θα
γίνει;;...
Ποιος
θα αντιδράσει όμως; Αυτοί που λένε δημόσια και στη Βουλή, ότι θα γίνουμε
πολυπολιτισμική κοινωνία και τα παιδιά των αλλοεθνών και αλλόθρησκων εποίκων θα
κρατούν στις παρελάσεις την Ελληνική Σημαία, με τον Σταυρό; Αλλά:
Θα
υπάρχουν παρελάσεις;
Θα
υπάρχει Ελλάδα;
Θα
υπάρχει Σημαία Ελληνική;
Θα
υπάρχει Σταυρός;...
Ή
η Ιστορία θα γράψει:
Ήταν
πράγματι μια ατυχία μεγάλης Ιστορικής σημασίας,
το
ότι η Ελλάδα σ' αυτήν την αποφασιστική στιγμή,
δεν
αντιμετώπισε αυτή την αναμφισβήτητη και πραγματική Παγκόσμια απειλή.
Μια
Ιστορική Προαιώνια και Αέναο υποχρέωση της Ελλάδος, παρά:
-
την ηθελημένη άγνοια και απερισκεψία των Ευρωπαίων,
-
την μνησικακία και την επιπολαιότητα των Αμερικανών,
-
την συνέργεια των πάσης φύσεως αριστερών αλληλέγγυων,
-
της κάθε είδους ανερμάτιστης ιδεολογικής θολοκουλτούρας,
-
την απουσία και αφασία (αφωνία) της πραγματικής παραδοσιακής πνευματικής Ελίτ,
-
την ανικανότητα, την αφέλεια, αν όχι και συμμετοχή των Ελληνικών Κυβερνήσεων,
για κάποιο όφελος οικονομικό, σύμπλευσης ή και προσωπικών ωφελημάτων...
-
τον συστηματικό αποπροσανατολισμό από τα ΜΜΕ και
-
την ανοχή, για έναν "ωχ αδελφισμό" του Ελληνικού Λαού, που τα
παραπάνω δεν αποτελούν ελαφρυντικό για το απαράμιλλα αδιάβλητο και ακριβοδίκαιο
Εθνικό του κριτήριο.
Δεν
Όρθωσαν Αδιαπέραστα Τείχη σε μια Αδιαμφισβήτητη και Καταστροφική Παγκόσμια
Απειλή.
Ο
Μαραθώνας και η σύγχρονη Ελλάδα.
Οι
Μηδικοί* Πόλεμοι και η Μιδική** Ουτοπική προσδοκία.
*
Μήδοι: Ιστορικός αρχαίος λαός με ινδοευρωπαϊκή γλώσσα που κατά τον 7ο
και 6ο αιώνα πΧ είχαν υπό τον έλεγχό τους την Μικρά Ασία. Αργότερα
ενσωματώθηκαν στην Περσική Αυτοκρατορία.
*
Μίδας: Κατά την Ελληνική Μυθολογία βασιλιάς της Φρυγίας. Είχε την
ικανότητα να μετατρέπει σε χρυσάφι οτιδήποτε άγγιζε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου