Πέμπτη 23 Νοεμβρίου 2017

ΠΟΙΟΣ ΗΛΙΘΙΟΣ και ΠΟΙΟΣ ΠΑΝΗΛΙΘΙΟΣ????

Του Ευάγ. Αθανασιάδη (*)



ΙΣΤΟΡΙΚΟ
«Ο ιδιαίτερος πολιτιστικός χαρακτήρας των μνημείων της Ακρόπολης δεν συνάδει με τη συγκεκριμένη εκδήλωση, καθώς πρόκειται για μοναδικά μνημεία και σύμβολα παγκόσμιας κληρονομιάς, μνημεία παγκόσμιας κληρονομιάς της Unesco».»
«Με την παραπάνω αιτιολόγηση, τα μέλη του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου απέρριψαν ομόφωνα το αίτημα της εταιρείας Gucci για επίδειξη μόδας υψηλής ραπτικής εντός του αρχαιολογικού χώρου του Ιερού Βράχου.»
«Η εταιρεία ζητούσε την άδεια για την πραγματοποίηση επίδειξης κολεξιόν υψηλής ραπτικής με τίτλο «Gucci Cruz 2018», στον χώρο μεταξύ του Παρθενώνα και του Ερεχθείου (ή στα ανατολικά του Ερεχθείου), την 1η Ιουνίου 2017, με 300 προσκεκλημένους, όπως κάνει τα τελευταία χρόνια»
«Όπως συμπλήρωνε ο οίκος, με την αποδοχή του αιτήματός του δεσμευόταν ως ένδειξη ευγνωμοσύνης και σεβασμού προς την πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας, να προβεί σε χορηγία (της τάξης των 2 εκ. ευρώ στο πλαίσιο μιας πενταετίας, σύμφωνα με πληροφορίες) στα αναστηλωτικά έργα της Ακρόπολης ή σε οργανισμό που θα υπεδείκνυε η Υπηρεσία. Δεν παρέλειπε, δε, να τονίσει τα τεράστια οφέλη που θα προέκυπταν από τη διαφημιστική δαπάνη, αλλά και από τον ευρύτερο τηλεοπτικό χρόνο προβολής των μνημείων και της Αθήνας, που σε βάθος χρόνου υπολογίστηκε στα 55 εκ. ευρώ. Εν κατακλείδι, η εκδήλωση, όπως ανέφερε το υπόμνημα, θα μπορούσε να αποτελέσει αφορμή για την αλλαγή κλίματος στα κοινωνικοοικονομικά δεδομένα της χώρας.»
Δεν είναι εύκολο, να διαφωνήσεις με  την απάντηση του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου.
Λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε και να θυμηθείτε στο link http://www.kathimerini.gr/896381/article/epikairothta/ellada/giati-to-kas-eipe-oxi-sthn-epidei3h-modas-toy-oikoy-gucci-sthn-akropolh
Ακολούθως στο Ελληνικό κάποιες εικασίες καθυστέρησαν, την επένδυση. Και όταν δεν ευοδώθηκε η καθυστέρηση, συνέχισε το δασαρχείο. Λες να ακολουθήσουν Πολεοδομίες, η Ύδρευση για τα ρέματα και..και..και..

ΣΗΜΕΡΑ

Ο πηχυαίος τίτλος «ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ! Αυτό το βίντεο μέσα σε σχεδόν 24 ώρες ξεπέρασε τα 5 εκατ. προβολές» σε ιστοσελίδα προκάλεσε τη περιέργειά μου να παρακολουθήσω το video αυτό, που παρεπιπτόντως τώρα, έφτασε τις 13.688.206 προβολές, 380.000 Like και 35.000 Unlike και μέχρι στιγμής.

Όπως αναφέρει το δημοσίευμα, το μουσικό Video γυρίστηκε στη Νάξο τον Οκτώβριο που μας πέρασε.

Προφανώς, πρέπει να υποθέσουμε ότι:

-ή η «Πορτάρα», η μεγαλόπρεπη τεράστια πύλη, που ανεγέρθηκε από τον τύραννο του νησιού, Λύγδαμη, δεν έχει «ιδιαίτερο πολιτιστικό χαρακτήρα μνημείου»,

- ή η συγκεκριμένη εταιρεία, φρόντισε και απευθύνθηκε σε «αυτούς που πρέπει» και όχι σε «αυτούς που δεν πρέπει»,

-ή το αντίτιμο που εδόθη ήταν τέτοιο και πολύ σοβαρότερο από την εταιρεία cucci και με ανάλογη «διάχυση»,

-ή ο «μεσάζων» μεταξύ Πολιτείας (Κράτος, Κυβέρνηση, Περιφέρεια, Δήμος) – Εταιρείας ήταν πολύ «μαέστρος»

Το video μπορείτε να το παρακολουθήσετε στο link:

https://www.youtube.com/watch?time_continue=10&v=xmU0s2QtaEY

Οι φωτογραφίες είναι αποσπάσματα του video.

 Και τέλος πάντων, οι επενδυτές στο Ελληνικό, στις Σκουριές και ο Gucci, δεν προσπαθούν ξανά, με αυτόν τον σύμβουλο και κυρίως τον «μεσάζοντα» ??











(*) Ο Ευάγγελος Αθανασιάδης είναι Συνταγματάρχης ε.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου