Παρασκευή 16 Απριλίου 2021

Καλά με ποιόν είσαι;

 Άρθρο Γνώμης του Ευάγγ. Αθανασιάδη



Με ρώτησε κάποιος αφελής:

"Καλά με ποιόν είσαι";...

Του απάντησα:

"Με εσένα",

και συνέχισα:

"Αλλά άραγε εσύ ξέρεις με ποιόν είσαι;;" "Μήπως είσαι με τον εχθρό σου;;"

"Και αντί όταν με ακούς να ψάχνεις με ποιόν είμαι, δεν κοιτάς να δεις ότι συμφωνείς μαζί μου..."

Οι περισσότεροι όταν μας μιλάνε δεν ακούμε. Οι μισοί σκεφτόμαστε τι να απαντήσουμε και οι άλλοι μισοί να βρούμε που ανήκει ο ομιλητής... Άντε συνεννοήσου τώρα...

Φίλε μου, δεν είμαι σε κοπάδι. Δεν μπαίνω σε μαντρί.. Δεν μου πάει....

Είμαι ανένταχτος... και ελεύθερος...

Δεν θα δεχθώ κανέναν να με χειρίζεται σαν ηλίθιο...

Ότι στραβό βλέπω θα το λέω...

Ότι καλό βλέπω θα το λέω...

Δεν θέλω καν να σε πείσω... Διαφώνησε. Μου αρέσει να διαφωνείς. Αυτό θέλω.

Δεν θέλω να άγεσαι και να φέρεσαι... Θέλω να έχεις γνώμη και άποψη...

Δεν θα σου πω τι να ψηφίσεις...

Θα σου μόνο πω αλήθειες... Ανένταχτες...

Μετά ο καλός Θεός ας σε φωτίσει, με όσο μυαλό έδωσε στον καθένα μας, να ψηφίσεις ότι νομίζεις...

Δεν νομίζεις ότι σε κορόιδεψαν αρκετά;;;... Άλλα και το τράβαγε το αίμα σου;;...


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου