Κυριακή 29 Σεπτεμβρίου 2019

Το απαράμιλλο τίποτα


Χρονογράφημα του Ευάγγ. Αθανασιάδη*



Τα πιο σοβαρά πράγματα λέγονται με αστείο τρόπο.

 Μου είπε ένας ειδικός επί των εφηρμοσμένων επιστημών:
Εξειδίκευση είναι να μαθαίνουμε όλο και περισσότερες πληροφορίες για λιγότερα πράγματα, ....έως ότου μάθουμε τα πάντα για το τίποτε...!!

Μου είπε μία διαπρεπής φιλόλογος, σε φροντιστηριακό μάθημα:
Το δυσκολότερο πράγμα είναι να κάνεις περίληψη ...σε ένα κείμενο που δεν λέει τίποτα...!!
Σκέφτηκα, σαν να θέλεις να συμπυκνώσεις το μηδέν...

Ένας φίλος μου διάβασε εμβρόντητος:
Την  νέα διακήρυξη του νέου ΣΥΡΙΖΑ.
Η πιο αναλυτική, εκτενής και λεπτομερής περιγραφή του τίποτα.

Προσπάθησα να θυμηθώ τις προεκλογικές δεσμεύσεις της ΝΔ.
Δεν δεσμεύτηκε για τίποτε... (για την ακρίβεια θυμήθηκα τρεις).

Προσπάθησα να βρω τις ιδεολογίες τους. Τίποτε..!!

Και σκέφτηκα:
Μεταμεταπολίτευση.
Περάσαμε σε μία Νέα και Σπουδαία εποχή, του πολιτικού ΤΙΠΟΤΑ..!!
Αλλά το Πολιτικό τίποτα μάλλον
θα το εκφράζουν ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΙ...

Και μου είπε ένας φιλόσοφος, που δεν είναι φίλος μου:
Το τίποτα είναι κάτι πολύ σπουδαίο, που δεν μπορείς να καταλάβεις...

Ωρέ...!! Τι λες μπρε;;...
Και γιατί έγινες φιλόσοφος και δεν έγινες πολιτικός;;...!!

...Τελικά είναι ΤΙΠΟΤΑ Λάθος;;...!!

...Θα μου εξηγήσει και μένα κανείς τίποτα;;..!!

*Ο Ευάγγελος Αθανασιάδης είναι Συνταγματάρχης ε.α.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου