Πέμπτη 19 Ιουλίου 2018

Απετάξω τη λαμογιά ;; Συνεταξάμην

Άρθρο Γνώμης της Γιάννας Κωνσταντινίδου*



Οι Χριστιανοί στην ερώτηση απετάξω τω Σατανά , απαντούν απεταξάμην.

Μια μερίδα «Ελλήνων» στο ερώτημα απετάξω τη λαμογιά ,απαντούν δεν άκουσα πώς είπατε; Ορίστε; Συγγνώμη κύριε ποιος είστε;

Και αρχίζουν τα γνωστά άδεια επιχειρήματα τύπου ξέρεις ποιος είμαι εγώ και θα δεις τι θα σου κάνω.

Επιχειρήματα που περίτρανα δηλώνουν τρία πράγματα..
1ον  Ότι αυτός που επιχειρηματολογεί με αυτόν τον τρόπο, είναι του συστήματος.
2ον Ότι μόνο αυτός νομίζει ότι είναι κάτι.
3ον Τα δυο παραπάνω.

Στην επιβεβλημένη διχόνοια που ζούμε, εφόσον εξ αρχής δεν καταφέραμε να ενωθούμε και να νικήσουμε τον εχθρό, πολεμάει καθημερινά το σύστημα και οι πολέμαρχοι αυτού, τους πολέμαρχους υπέρ πίστεως και πατρίδος.

Ένας αγώνας πλέον καθημερινός. Παντού.

Πολεμούν κάθε ελεύθερη φωνή.

Πολεμούν κάθε προσπάθεια για ένωση και κοινή δράση.
- Ποιοί;;;
- Μα οι γνωστοί...αυτοί οι ξέρεις ποιος είμαι εγώ.

Όφεις..γεννήματα εχιδνών ..τους γνωρίζω. Ναι! Τους γνωρίζω καλά πια.

Φέρονται με έναν συγκεκριμένο τρόπο, που δεν θυμίζει τίποτα ανθρώπινο η συμπεριφορά τους, η γλώσσα τους είναι φιδίσια και κινούνται αθόρυβα …. γιατί έρπουν.

Απετάξω την λαμογιά; Απεταξάμην.. Πάει η ανθρωπιά
Απετάξω την λαμογιά; Απεταξάμην...Πάει η Ελλάς

Συνετάξω την λαμογιά; Συνεταξάμην

Το θέμα λοιπόν δεν είναι τι σου λένε, αλλά τι κάνουν...






*Η Γιάννα Κωνσταντινίδου είναι Ραδιοφωνικός Παραγωγός

1 σχόλιο:

  1. Πόσο δίκιο έχετε κυρία Κωνσταντινίδου!
    Μετά από πολλά πολλά χρόνια τους έμαθα πολύ καλά και εγώ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή