Σάββατο 9 Οκτωβρίου 2021

Εμείς, Εσείς και τα Belh@rra*

 Άρθρο Γνώμης του Ευάγγ. Αθανασιάδη


28 Σεπ 2021. Η συμφωνία υπογράφηκε και είναι γεγονός.

Νομίζω ότι όλοι αυτό θέλαμε και λέγαμε κατηγόριες γιατί δεν προχωράει το θέμα προς αυτή την κατεύθυνση.

Δλδ Τις Γαλλικές φρεγάτες και οπωσδήποτε αμυντική συνδρομή.

Μόλις υπεγράφη, όλοι κατεβάζουν τώρα, άλλες ιδέες... Αιώνιε Έλληνα. Πάντα θέλει το πολύ καλό, που ούτε το φανταζόταν, να ήταν πολύ καλύτερο.

Ναι αλλά δεν χρειάζεται και κάτι ενδιάμεσο ;

Μήπως να παίρναμε μεταχειρισμένες, υποδεέστερες, με όχι και τόσο καλά οπλικά συστήματα...;; Άλλα...!!

Τι άλλα άραγε...;; Μήπως και ξέρουμε..;; Το άλλο του άλλου...!! Ποιο..;; Να δούμε..!! Αλλά να μη καθυστερούμε...!! Αλλά να το δούμε καλύτερα, αυτό που δεν ξέρουμε...

Πάντα υπάρχουν αντιτιθέμενοι τρόποι ενεργείας. Και άλλες επιλογές.

Και τίποτα δεν είναι δεδομένο και βέβαιο. Και τίποτα δεν προδικάζει απολύτως ένα τέλειο και βέβαιο αποτέλεσμα. Πολλά μπορεί να συμβούν.

Η επιλογή αυτή έχει κάποια πλεονεκτήματα:

- Μέχρι τώρα, αυτή την στιγμή, έχουμε το πλεονέκτημα των Υ/Β και της ικανότητας της αεροπορίας.

- Όσο θα προσθέτουν οι Τούρκοι γερμανικά Υ/Β (εμείς θα υπερτερούμε για χρόνια σε εμπειρία και μεθόδους αντιμετωπίσεως), εμείς θα προσθέτουμε Φρεγάτες.

- Οι φρεγάτες αυτές φέρουν πολύ υψηλής τεχνολογίας οπλικά συστήματα (αμύνης και επιθετικά), όπως και αξιόλογα συστήματα διοικήσεως και ελέγχου.

- Ομοίως θα προσθέτουμε και Rafale.

- Ακόμη όταν υπάρχει υλικοτεχνική υποδομή υποστηρίξεως Rafale και Φρεγατών, και στρατιωτική συνδρομή, για ποιες βάσεις μιλάτε της Γαλλίας. Θα τις έχει ήδη, έτοιμες και ανέξοδα. Το ίδιο είχε γίνει και με τα F-16 (την αγορά του αιώνα) και τον πόλεμο κατά του Καντάφι.

- Εξ άλλου, η Γαλλική συνδρομή είναι μία παράμετρος «μεγάλου μπελά» στην ανάλυση και στον σχεδιασμό των Τούρκων.

- Να σημειωθεί ότι οι Γάλλοι έχουν χίλιους άλλους λόγους να ψάξουν αφορμή να κτυπήσουν τους Τούρκους. Θυμηθείτε τα «αγνώστου εθνικότητας»  αεροπλάνα, στη Λιβύη.

- Η Γαλλία είναι από τα λίγα κράτη με παράδοση επιθετικών επεμβάσεων έξω από την επικράτειά της, που φτάνει έως πρόσφατα και χωρίς υπαινιγμούς και φερετζέδες, στα ίσια και απροκάλυπτα.

- Η Ανατολική Μεσόγειος είναι παραδοσιακός της χώρος από τον Α΄ΠΠ.

- Η αποχώρηση των ΗΠΑ (ο 6ος Στόλος έχει πολλά χρόνια που λείπει και έχει προωθηθεί στον Ινδικό) από την περιοχή αυτή, έδωσε (παραχώρησε, ανέθεσε) χώρο στην Γαλλία. Ίσως μάλλον και με αντίστοιχες Γαλλικές παραχωρήσεις-υποχωρήσεις στον Ειρηνικό (Γαλλική αποικιακή περιοχή). Νέα Γιάλτα.

- Το εντυπωσιακό;; Οι Αμερικανοί καταχειροκρότησαν την συμφωνία.

Οι συγκυρίες ευνόησαν την Ελλάδα. Ο Θεός σώζει την Ελλάδα, παρ΄ όλους τους κουτσαβακισμούς μας...

- Το σημαντικότερο είναι τα 12 μίλια. Η κήρυξη τους είναι μονομερές απόλυτο δικό μας δικαίωμα. Με την κήρυξη τους γίνονται επικράτεια. Αλλά αυτό είναι ο κύριος λόγος του casus belli.

Δλδ η συμφωνία αυτή είναι η απάντηση-αφόπλιση- αποεμπυρευμάτιση του casus belli. Τουρκικός πονοκέφαλος. Κάνει το casus belli κενό περιεχομένου..!!

- Αν γίνουν τα 12 μίλια, η Υφαλοκρηπίδα και η ΑΟΖ του Αιγαίου έχει τελειώσει, έχει κλείσει.

Κάποιοι αναφερθήκαν και στους Τουρκικούς εξοπλισμούς. Θα είναι μια υπαρκτή πρόκληση.

- Πάντως να ξέρουμε ότι όταν σπάει η «σαμπάνια» σε ένα πλοίο, αυτό δεν γίνεται αυτομάτως, με μιας αξιόμαχο. Αφού ξεπεράσει πρώτα τα τεχνικά κατασκευαστικά του προβλήματα, μετά θέλει τουλάχιστον 8 μήνες για να "δέσει" το πλήρωμα...

- Ακόμη, στο Αιγαίο, οι Τούρκοι ποτέ και σε καμία περίπτωση δεν απέκτησαν το τακτικό πλεονέκτημα, αν και τις περισσότερες φορές είχαν την πρωτοβουλία της ενεργείας -αυτοί προκαλούσαν- και επομένως και τον αιφνιδιασμό και τον χρόνο του σχεδιασμού με το μέρος τους.

Και το σημαντικότερο...;; Αυτό το ξέρουν και το έχουν νιώσει και το νιώθουν στο πετσί τους... Και αυτό δεν μπορούν να το ξεπεράσουν ποτέ!!

- Δοκίμασαν και αντιπαράθεση σε ανοικτή θάλασσα, όπου τα καθαρά αριθμητικά στοιχεία υπερτερούν, είναι καθοριστικά. Αλλά και εκεί δεν τους βγήκε.

-Αναφέρεται και το ‘Ανατολού»!! Αάαα!! Μάλιστα!! Ας βρούνε πρώτα τη σαμπάνια!! Μετά θα είναι αεροπλανοφόρο χωρίς αεροπλάνα. Και τελικά θα αποτελέσει ένα παιδαριώδη στόχο, βαθμού δυσκολίας σαν τη πρώτη πίστα σε Play Station. Φυσικά και θα είναι ο πρώτος στόχος. Ακόμα και μέσα στο ναυπηγείο. Εύκολος και εντυπωσιακός, και που πονάει. Πιτσιρικάδες θα δοκιμάζουν τα βλητικά χαρακτηριστικά ληγμένων πυρομαχικών. .Αάαα. Νά!!... Η τύχη του θα είναι κάτι σαν το παροπλισμένο Α 415, στην άσκηση ανοικτά της Καρπάθου (25-6-20. Φώτο).

- Όσο για να πλέει στο Αιγαίο;; Θα είναι η συνεχής απασχόληση των ρυμουλκών... Δεν θα χρειαστεί να ζεστάνει ποτέ καζάνι. Το πιο καθαρό φουγάρο...

Και μια λεπτομέρεια. Στην ανοικτή θάλασσα, δλδ έστω και σε ακήρυκτη ΑΟΖ, το πλοίο, ακόμη και το εμπορικό, είναι «Ε Π Ι Κ Ρ Α Τ Ε Ι Α»..!!

Βούληση έχουμε...;;

Και των Πολιτικών... και των Πολιτών...!!

Εκεί είναι το πρόβλημα...!!!

Μια χαρά και με το παραπάνω, μας είναι η συμφωνία...!!

 

Τα πράγματα δεν θα είναι ποτέ ούτε απλά και ούτε εύκολα.

Σε καλά χέρια, και με καλό ηθικό, καλά όπλα, αξίζουν πολλά.

ΥΓ. Και για προσέχτε, μη τους χτυπήσουν οι Γάλλοι και κάτι «καλόπαιδα» δικά μας (όπως τα μισά κόμματα της Βουλής προχθές) φωνάζουν: «δεν εννοούσαμε αυτό»...!!

Μα γίνονται αυτά..;; Ναι και βέβαια γίνονται...!! Σε αυτόν το τόπο, όλα γίνονται...!! Γραμμένα στην Ιστορία είναι: Η Ναυμαχία του Ναβαρίνου...!!! Έτσι λευτερωθήκαμε...!!

 

* Belh@rra: Γαλλικές φρεγάτες, πολύ υψηλής ναυτικής τεχνολογίας και πολλαπλών ρόλων. Η ονομασία Belharra βγαίνει από το «Belharra Perdun», όπως ονομάζεται το τεράστιο κύμα που ξεπερνά τα 15-20 μέτρα. Τα κύματα αυτά σχηματίζονται στα νερά του Ατλαντικού κάτω από συγκεκριμένες συνθήκες και φτάνουν στο λιμάνι Saint Jean de Luz στη χώρα των Βάσκων επί γαλλικού εδάφους. Το @ που αντικαθιστά το άλφα στο λογότυπο της φρεγάτας «Belh@rra», τονίζει τον ψηφιακό χαρακτήρα του πλοίου.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου